October 3, 2013

Pîine cu ou si mozzarella

Ieri am pregatit aceasta minunatie care am descoperit-o la Ama în bucatarie. Se prepara rapid, si este buna rau! Daca mai serviti si o salata pe lînga, e chiar un prînz excelent. Carnivorilor înraiti le recomand si niste sunculita gen prosciutto cotto sau chiar putin bacon tocat maruntel. Daca va hotarîti pentru proteina animala (din bacon, sunca), va sfatuiesc s-o asezati pe pîine înainte de a turna oul batut, iar daca doriti deva crocant între dinti, peste mozzarella. În orice caz, eu o s-o repet! Multumesc pentru reteta!


Ingrediente pentru 3 portii:

  • felii de pîine/ 12 felioare de bagheta
  • 4 oua
  • 2 bile de mozzarella, feliate
  • putin unt, pentru uns pîinea
  • 6 lingurite de smîntîna
  • 1 legatura mica de patrunjel, tocata grob
  • sare, piper
  • 1 lingura ulei de masline e.v.

Eu am folosit o bagheta taraneasca, mai densa - fara afînatori, din faina de spelta. Am pus cîte 4 felioare de caciula. Daca serviti salata sau altceva pe lînga, puteti socoti cîte 2 felioare de caciula si aveti 6 portii. Daca va e foame tare, reveniti din nou la cele 3 portii initiale de la care am plecat :D

Pregatim ingredientele si fixam cuptorul la 200°C.


Între timp batem ouale cu smîntîna, sare, piper si patrunjel.


Turnam amestecul peste felioarele de pîine/bagheta,
pe care le-am uns în prealabil cu putin unt si le-am asezat în tava cu hîrtie de copt, 
pe partea unsa. Eu am stropit felioarele cu putin ulei de masline.


Deasupra aranjam feliile de mozzarella, daca a mai ramas ceva patrunjel pe tocator
îl împrastiem deasupra, ca doar n-o sa-l risipim :P


Dam tava în cuptor, si o lasam... pîna arata bine :D 
Se transfera foarte usor din tava pe platou, cu sau fara hîrtia de copt.


35 comments:

  1. che delizie molto bello e molto semplice da provare sicuramente un bacio pupici lili

    ReplyDelete
  2. Arata tare bine, Maya! Buna tare combinatia ;) Te pup si o saptamina placuta!!

    ReplyDelete
  3. foarte bun, ador genul asta de bucate;)mai ai o feliutza?:)

    ReplyDelete
  4. Ah, ce bine arată! Cred că asta voi face sâmbătă la micul dejun :) I-am şi trimis link-ul soţului spre aprobare (deşi sunt convinsă că nu va obiecta deloc)

    ReplyDelete
  5. Pfuua, imi ploua-n gura!!! O sa o prestez si eu maine, ca am primit mozzarella!! Yuhuu! Merci, Maya :* :* :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. O poti face cu fiul tau. Sigur îi place sa te ajute! :)

      Delete
  6. Salut,

    Iti urmaresc atent post-urile de pe blog de ceva vreme. Imi place cum scrii. Asta m-a determinat s-mi deschid si eu un Blog. Vreau sa intru si eu in comnunitatea voastra si o sa-mi postez zilnic opiniile. Am inceput deja. Acesta este Blog-ul meu: http://opinieseparata.blogspot.com
    Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
    Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
    Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: rainbowmediabucharest@yahoo.com
    Daca esti pe Facebook acum sunt si eu! mi-ar face mare placere sa ma adaugi la prieteni. Adresa mea de Facebook este: https://www.facebook.com/ionut.alin.3914
    Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

    Cu stima,
    Ionut Alin.

    ReplyDelete
  7. Mor de pofta, cu deliciosenia asta in fata! Gata, am trecut-o pe lista. :)
    :X

    ReplyDelete
  8. Ce idee simpla si delicioasa !!!
    trebuie s-o comit si eu !!!

    ReplyDelete
  9. Vai, cat de bine poate sa arate :D Imi lasa gura apa

    ReplyDelete
  10. Wow ce bine arata ! Sigur o voi incerca si eu intr-o seara, m-ai convins :)

    ReplyDelete
  11. Ce bunatate si ce bine arata... Dar oare daca ma supar si peste piine pun niste "ciumpercute", adica un fel de carne de care eu sint indragostita, crezi ce ar merge ?!

    ReplyDelete
  12. Sigur merge. Asa o sa fac si eu!

    ReplyDelete
  13. Dragå Maya, tare-tzi multzumesc cå existi si ai mereu idei geniale :-) Am våzut retzeta asta zilele trecute, iar azi fiind in crizå de timp am pus-o in aplicare, doar cå am adåugat si cubuletze mici de piept de lui cålit ( juniorul nostru fårå carne nu tråieste :P) A fost un real succes, ce trebuie repetat... si cu alte adaosuri ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu am repetat, dar cu prosciutto cotto de data asta, ca la fel si junioara noastra... tre' sa "miste" ceva :D

      Delete
  14. Am făcut-o aseară, a ieșit super-buuuuun! Mulțumim!

    ReplyDelete
  15. o sa incerc si eu reteta, sper sa-mi iasa la fel!

    ReplyDelete
    Replies
    1. De ce nu? Doar nu e nimic complicat :) Sigur îti iese!

      Delete
  16. Am facut-o asta seara, in timp ce vorbeam pe Skype cu prietena mea. Excelenta! Am pus in plus un strat subtire de branza topita pe paine si cubulete de Krakauer peste Mozzarella. Rapida, delicioasa, aspectuoasa. Multumesc Maya!
    Chris

    ReplyDelete
  17. Arata minunat! Vreau si eu o portie! :)

    ReplyDelete
  18. asta zic si eu o reteta usoara, gustoasa si apetisanta si repede de pregatit..imparti o felie si cu mine? :D

    ReplyDelete