September 29, 2012

Sweet Weekend

Ati stiut ca evreii încep masa de Anul Nou cu felii de mere servite cu miere de albine? O dulcegarie simpla si minunata, care sa le îndulceasca tot anul! Dupa parerea mea "un fel" perfect ca aperitiv, chiar combinat cu brînzeturi care potrivesc bine cu ceva dulce pe lînga. Eu am servit zilele trecute cu Rambol, o brînza cu nuca, preparata gen tortulet. O nebunie! 

Va servesc felii de mere proaspat culese din pom, 
cu miere de albine care s-au desfatat în flori de portocali, 
pentru a va îndulci sfîrsitul de saptamîna. 
 

20 comments:

  1. Hayırlı akşamlar, çok güzel ve leziz görünüyor. Ellerinize, emeğinize sağlık.

    Saygılar..

    ReplyDelete
  2. La tine totul e perfect, pana si un mar taiat felii! Muah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. L-am taiat cu feliatorul de mere & rosii :D

      Delete
  3. Nu cunosteam aceasta traditie a evereilor, recunosc ca e o idee minunata ;)
    Te pupic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici eu pîna în urma cu ceva vreme. Dar îmi place mult combinatia! Si a potrivit perfect în perioada asta rece, în care mai sînt si racita, ca întaritor :D

      Delete
  4. simplu si delicios! buna idee!
    weekend dulce si aromat sa ai!

    ReplyDelete
  5. Bine de stiut! Acum fug sa ma indulcesc si eu cu asa ceva. Te pup!

    ReplyDelete
  6. Cat de bine arata marul acela taiat!
    O zi buna!

    ReplyDelete
  7. Buna mierea de raceala;).Ma duc sa-mi tai si eu un mar ca tocmai ce am cules.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai si mie mi-a prins bine, ca sînt racita! :)

      Delete
  8. Ce vase frumoase, ce aranjament frumos.
    Cred ca e o placere sa mananci la tine la masa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te pup si o saptamîna minunata îti doresc!

      Delete
  9. vreau si eu! arata delicios!!!

    ReplyDelete
  10. Branza cu nuca gen tortulet am mancat si eu in Italia, da' parca o fo' mai mult cascaval :P

    ReplyDelete
  11. Mai, asta e o amestecatura de brînzeturi prelucrate sub forma de tortulet. E buna cu ceva fructe pe lînga.

    ReplyDelete