May 22, 2013

Pîine umpluta

Aceasta pîinica este o idee minunata pentru un mic dejun întîrzîiat la sfîrsit de saptamîna sau ideala ca snack cînd urmariti eurovisionul, la un meci, formula 1... ce stiu eu ce va place? Cert este ca e buna oricînd si se mai si face rapid. Singura problema, e prea buna... :D
Inspiratia am cules-o de pe blogul Daydream Kitchen.
Varianta mea e putin diferita, si sînt convinsa ca fiecare poate sa dea frîu liber fanteziei, sa umple pîinica cu ce doreste sau pofteste, sau ce are prin figider. Eu am ales o pîine gen Ciabatta, dar puteti umple tot felul de pîini, baghete, franzele, chifle... dar destul cu povestile, poftiti la masa!
 
 
 
Ingrediente:
  • 1 pîine
  • 3 fire de ceapa verde
  • 3 fire de usturoi verde
  • 1 mîna de busuioc proaspat
  • 5-6 rosioare
  • cascaval (eu am avut Gouda si Leerdammer)
  • ceva ulei de masline
  • sare ( optional)
Am spalat verdeata, ceapa si usturoiul, le-am curatat si tocat nu prea fin,
am taiat cascavalul felioare, în asa fel încît sa le înghesui printre taieturile pîinii, 
iar rosioarele le-am feliat de 4-5 mm grosime. 


Am crestat pîinea în carouri :D Puteti s-o crestati în romburi, sau doar o feliati. 
Egal ce model alegeti, crestati în asa fel încît partea de jos a pîinii sa ramîna intacta. 
Deci nu-i taiati talpa :D 




Am amestecat ceapa, usturoiul si busuiocul tocat, apoi am început a umple pîinea în straturi :D 
Primul strat a fost o parte din acest amestec, aproximativ jumatate din cantitatea totala.
Am trecut printre crestaturi, presarînd prin toate, din compozitia verde.
Am continuat cu felioarele de cascaval. Asa arata piinea, umpluta pe jumatate. 



Peste cascaval am împartit cealalta jumatate din amestecul verde,
apoi am înfipt si rosioarele, si mi-am admirat capodopera de arta :P 



Printre crestaturi am turnat putin ulei de masline, apoi am rîsnit ceva sare de Himalaya deasupra
si am dat capodopera în cuptorul preîncalzit la 200 °C . Cît am lasat-o în cuptor?
Habar nu am! Atunci cînd mi-a placut cît de rumenita era pîinea deasupra,
am tras tava, am controlat cu o furculita interiorul, mi-a placut, am scos-o afara :D
În orice caz, asigurati-va ca brînza e topita.
 


Serviti cu încredere! Pofta buna! 



50 comments:

  1. Wow.. ma scurg sub masa de pofta.. cine m-o fi pus sa intru :P Branza aia topita arata intr-un mare fel.

    ReplyDelete
  2. Mmm, ce bună și ce bine arată pâinea asta umplută! Musai trebuie s-o ”comit” și eu, mulțumesc pentru idee! Te pup.

    ReplyDelete
  3. Super reteta! Este musai sa o incercam!

    ReplyDelete
  4. Stii ca eu inca nu am mancat nimic astazi?Mare gresela am facut , acum ma scurg pe jos de pofta. faina ideea , trebuie pusa in aplicare.

    ReplyDelete
  5. buna idee! multzu! Adriana

    ReplyDelete
  6. Super reteta! Cred ca este tare buna!

    ReplyDelete
  7. Minunata, abia astept sa o incerc!

    ReplyDelete
  8. M-am uitat si pe site-ul de unde te-ai inspirat si pe celelalte de unde provine reteta. Dar paine asa frumoasa ca a ta...n-are nimenea :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hhahahhaha, da Any, ca mine... mai rar =))

      Delete
  9. Ideea aceasta o preiau urgent!!! In week-end asta voi pregati!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa este, o idee de preluat! Invioreaza "diminetile tîrzii" în weekend :D

      Delete
  10. Sunt convinsa ca-i delicioasa (si eu as pune busuioc:D),am tot salivat la ea pe ici pe colo,asa ca trebuie s-o fac si eu neaparat.Arata bine rau a ta! :D
    Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu stii ca eu ma pot scalda în busuioc :D

      Delete
  11. Mmm, ce minunatie!Super reteta!Multumim!Pup!

    ReplyDelete
  12. Milyen jól néz ki,és milyen ötletes! Finom! Régen voltam itt, de most körbe nézek,csoda minden!És viszem a receptet!!! :) :)

    ReplyDelete
  13. Doamne mai cum arata!! :))))) Imi vine sa musc din monitor :D Oricum stiu sigur ca asa va arata micul meu dejun servit acasa in liniste si intimitate :) te pup

    ReplyDelete
  14. Ce bine arata painica asta! Singura problema e ca trebuie sa o mananci pe toata :P Rece cred ca nu mai e asa buna.

    ReplyDelete
  15. M-ai omorat definitiv!!!!!!!! Arata de mori!!!

    ReplyDelete
  16. arata tare bine!!! o idee interesanta!!!

    ReplyDelete
  17. pfuuaaa, sufar!!!...mult!!! si n-am cascaval...aww...iar ma pui sa devastez maine hypermarketul :P puup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa, asa! Tot cascavalul sa vina la tine!, Ba nu, si la mine :D

      Delete
  18. Salivez.
    Ma duc sa-mi fac un sandwich .:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bun si ala! Baga-l sub gratar în cuptor :P

      Delete
  19. Oooo, ce bine arata!!! Exact pe gustul meu. Te puyp, draga Maya

    ReplyDelete
  20. asta vreau sa o incerc cu siguranta arata fara cuvinte si inghitiri in sec....

    ReplyDelete
    Replies

    1. E de încercat, pen'ca e taaare usor de facut, si taaaare bun!

      Delete
  21. Iuffff , arata extraordinar de bine !!! Tot zic ca fac si eu , dar nu mai apuc !! :(((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu fa, ca apoi recidivezi, recidivezi, si iar recidivezi =))

      Delete
  22. ooooo am dat pe spate toata familia cu painica asta! in seara asta e iar la rand!
    multumim frumos!
    Monica

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu ma fac ca am uitat de ea, ca altfel, ai mei ar vrea toata ziua =))

      Delete