July 10, 2013

"Wrapizza"

O idee geniala, nu  a mea, dar nici nu stiu exact de unde mi-a ramas în gînd. Rasfoind din mers, cel mai probabil de pe telefon, pe blogurile voastre, undeva am citit ceva despre wrap-urile astea... dar nu stiu la cine. Kadia îmi tot vine în gînd. Kadia draga, daca te recunosti printre ingrediente, da-mi de  stire :D
Pentru ca sîntem total încîntati de acest snack, vreau sa-i multumesc persoanei care a scris sau posatat ceva despre wraps preparate în pizza style, chiar daca nu-mi amintesc despre cine e vorba. Si pentru cei care nu au descoperit înca asa deliciu care se prepara ultra rapid, vi-l recomand grav de tot, mai ales acum cînd e asa cald... chiar daca are nevoie de cîteva minute la cuptor :D
Va scriu ce am pus eu pe wrap-ul meu. Fiecare pune ce-i place sau ce are prin frigider. Jos va mai scriu alte idei pentru a acoperi acest wrap. 
 
Asa arata, si va promit ca taaare bun! 
Am mai prins chiar si ultima raza de soare de azi :D 



Ingrediente:


  • wrap/s (Tortilla-Wraps)
  • rosii, feliate
  • cascaval sau alta brînza
  • prosciutto cotto
  • busuioc proaspat, tocat grob
  • piper si sare din rîsnita
  • usturoi deshidratat, din rîsnita
  • putin ulei de masline
  • creme fraîche (optional)
  • pecorino romano (optional)

Se preîncalzeste cuptorul la 200°C. Între timp se acopera wrap-urile.
Eu am pus felii de rosii pe care le-am piperat si sarat putin. 
Înainte de a pune restul ingredientelor am rîsnit si putin usturoi deshidratat peste rosii.



Deasupra am pus prosciuto cotto feliat fin de tot, am rupt o felie de cascaval (Gouda),
am presarat busuioc tocat grob, am împartit o lingura de creme fraîche... asa de pofta :P
si am stropit cu putin ulei de masline. 


Înainte sa bag la cuptor, mi-am dat seama ca putin pecorino razuit deasupra n-are cum sa strice.
Zis si facut :D 


În 10 minute cina  e gata. Pofta buna. 



Notite:

- se poate acoperi ca o Tarte Flambée-Alsace cu creme fraîche, ceapa si costita
- cu orice fel de sunca sau salam feliat fin
- cu rosii sau sos de rosii, ton si ceapa feliata
- gen pizza pane, doar cu sos de rosii si felii de mozzarella
- sau vegetarian cu diferite legume - bucatele de rosii, ardei tricolori, masline, usturoi, verdeturi, cascaval
- le puteti condimenta picant, sau folositi cascaval afumat, etc, etc

Astea-s doar cîteva idei cu chestii simple ce se cam gasesc prin frigidere mai tot timpul.



















14 comments:

  1. Vai ce poze ”salivante” (adică-mi curg balele uitându-mă la ele)!!!
    Eu nu am încercat (încă) cu tortilla, dar să știi că acest gen de pizza iese grozav de bună folosind ”pita bread” (grecească ori arabă/arăbească?) - eu îi zic ”pizza leneșă”... ha ha ha... pentru că nu fac eu aluatul de pizza... E bună cu orice ai prin frigider/ orice îți place!
    O vară frumoasă în continuare îți doresc ție și familiei tale!

    ReplyDelete
  2. Minunata idee! Chiar am niste wraps abandonate...si uite ca ideea asta pica la fix. Multumesc, te pupacesc! :)

    ReplyDelete
  3. buna idee , chiar o sa incerc...fac des asa ceva dar cu tortilla nu am incercat !

    ReplyDelete
  4. Vai ce mi-ar fi placut sa fi avut eu ideea, dar nu-s :( Arata superb si ma gandesc ca mai am vreo cateva wrapuri ramase prin bucatarie.

    ReplyDelete
  5. Geniala idee ,o cina rapida , cu ce ai prin frigider/camara

    ReplyDelete
  6. Arata super si faptul ca se face asa repede ma incanta foarte mult. Am notat! Multumesc pentru idee.

    ReplyDelete
  7. O idee geniala!Yummy, tare bine arata!Pup!

    ReplyDelete
  8. Am facut si eu aseara reteta aceasta cu painici libaneze si a iesit foarte buna!
    Multumim de idee!
    Pupici!

    ReplyDelete
  9. Intradevar....cea mai rapida pizza....super idee!

    ReplyDelete
  10. O bunatate este! Am facut si eu candva, ceva asemanator, sau mai bine spus ceva gen quesadilla - http://sim0na-world.blogspot.ro/2012/12/lipie-umpluta-cu-mozzarella-kaiser-si.html.
    Bine ca mi-ai amintit de combinatiile astea.. sa-l mai pacalesc pe al meu cu ceva rapid si delicios.
    Pup cu drag

    ReplyDelete
  11. Arata atat de bine incat daca as fi acum acasa , as trece imediat la treaba !! ;)

    ReplyDelete
  12. detin gust-bun.blogspot.com. Doriti sa facem schimb de link?

    ReplyDelete