August 4, 2012

Salata de fasole verde cu ton

O salata superba, dupa reteta lui Flory! Ne-a placut la toti foarte mult, iar sotului mai mult decît foarte mult. Va scriu aici si varinata mea, cu toate ca nu am modificat decît cantitatile si în loc de oregano uscat am folosit proaspat din productie proprie, la fel ca fasolica verde. De fapt am cules verde si galbena, pentru a fi mai colorata salata. Desi portia a fost putin mai voluminoasa, ne-ar fi placut si la cina cîte o portie, dar nu am mai avut. Deci... faceti portie mai mare :)





Ingrediente:
  • 600 g fasole verde
  • 200 g ton din conserva
  • 150 g masline kalamata
  • 2-3 linguri ulei e.v. de masline
  • sucul de la 1 lamîie mica
  • oregano proaspat, tocat grob
  • sare, piper

Fasolea, din productie proprie, proaspat culeasa din gradina.


Se spala pastaile, se curata de capete si se rup sau taie în bucati de 5-6-7 cm, apoi se fierb 10-13 minute. Se scurg de apa si se scufunda în apa rece-rece, pentru a pastra o culoare frumoasa. Pentru un verde vioi si un aspect perfect, scufundati fasolea în apa cu cuburi de gheata. Eu nu-s pretentioasa, asa ca a ajuns apa rece de la robinet. Se pun toate ingredientele într-un vas, se condimenteaza cu sare si piper dupa gust si se amesteca usor.



Pofta buna si un sfîrsit de saptamîna minunat sa aveti!


 
Un deliciu! Merci, Flory!

22 comments:

  1. Buna, buna salata si pe deasupra si sanatoasa!! Am s-o prepar si eu cu permisul vostru ;) Va pup, frumoaselor!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu avem nimic împotriva! Si noi te pupam!
      Flory, o spun si-n numele tau, ca sînt sigura ca esti de acord :)

      Delete
  2. Woooow ce pofta mi-ai facut!!!!
    Weekend placut si tie! Eu ma duc sa-mi cumpar ton !!! >:D<

    ReplyDelete
  3. Se pare ca ne-am nimerit cu tonul.Arata suuuper bine salata!!!Eu am facut rosii umplute cu ton.

    ReplyDelete
  4. Cu siguranta a fost mult mai gustoasa cu fasolica din propria gradina si oregano proaspat.Eu ador salata asta si ma bucur ca v-a placut si voua!Pupici multi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am repetat-o deja, pentru ca am fasole din plin. Ieri am cules 2 plase :D
      Pup!

      Delete
  5. O salata tare usoara si delicioasa!O zi frumoasa!

    ReplyDelete
  6. Waw cat de bine arataaaaaaaaaaa....!!!O salata delicioasa si tare buna la gust...trebuie neaparat testata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sidy, eu ti-o recomand cu maaare placere!

      Delete
  7. Ce simplu si bun.
    Pozele ca intotdeauna te fac sa vrei sa musti din monitor :)).
    Duminica frumoasa!

    ReplyDelete
  8. Bine te-am gasit!
    Excelenta reteta.Ma gandesc sa o fac si eu,dar , cu siguranta,voi adauga si 2-3 catei de usturoi taiati foarte fin,ca imi place foarte mult :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. La a doua tura am adaugat si eu usturoi verde din gradina. Bun si asa, dar bun si fara. Data viitoare pun si 2 fire de ceapa verde taiate rondele.

      Delete
  9. Buna tareeee!!! Am vazut-o la FLory, arata excelent si a ta!

    ReplyDelete
  10. Bunatate de mancare iar pozele m-au dat gata!!Aia cu fasolea in cosulet m-a dat gata, :D Pupicei!

    ReplyDelete
  11. Tonul e preferatul meu si salata e super delicioasa!Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E într-adevar delicioasa si usor de facut! Pup!

      Delete