March 9, 2013

...Stilton, Apple and Walnut Croûtes

Astazi se împlinesc 6 ani de la nastrea blogului meu asa ca va invit la un mic snack. 
Mic, dar atît de buuun! 

La multi ani, Maya's World! 


Reteta, de fapt doar o parte din reteta, provine din categoria vegetariana - Jamie's 15 Minute Meals, by Jamie Oliver. Eu am facut doar crustele (Stilton, Apple and Walnut Croûtes) si le-am servit ca atare, deci fara supa crema de ciuperci, care este servita alaturi . Toata afacerea o gasiti aici : Mushroom soup with stilton, apple & walnut croûtes . Cum ai mei nu le au cu combinatiile astea, am facut doar pentru mine. 



Ingrediente pentru patruportii: 
(eu am facut 3 felioare)


  • 4 felii de ciabatta
  • 8 ciuperci chestnut, îndepartati piciorusul
  • 1/2 catel de usturoi
  • 1 mar, taiat betigase
  • 1/2 legatura de patrunjel cret, proaspat
  • 1 lamîie, doar putin azeama
  • 50 g brînza Stilton
  • 1 mînuta miez de nuca

Materia prima. 


Se grileaza ciupercile, iar cînd acestea sînt aproape gata, si feliile de ciabatta (n-am avut originala). 



Dupa ce feliile sînt rumenite pe ambele parti, se freaca cu o jumatate de catel de usturoi. 




Marul se rade grob sau se taie betigase si se amesteca 
cu patrunjelul tocat grob si putina zeama de lamîie.  



Se aseaza ciupercile pe feliile de pîine, deasupra se farîmiteaza Stiltonul si miezul de nuca, 
si se dau la cuptor pîna se topeste brînza. 


Asezati feliile direct sub gratarul cuptorului încalzit în prealabil. Merge rapid. 



Se servesc cu "salatica" de mere deasupra. 
Un deliciu... delicios! :D 


Pofta buna! 


53 comments:

  1. La multi ani Maya's World!!
    Eu servesc cu drag! Si blogul meu serbeaza azi un anisor asa ca cin cin draga mea :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prima sosita, prima servita!
      Merci si la milti ani si blogului tau!
      xoxoxo

      Delete
  2. La multi ani si la cat mai multe retete minunate ca si pana acum! Servesc si eu cu drag! Te pup si te imbratisez cu drag. xoxo

    ReplyDelete
  3. La multi ani si sa ne incanti vizual si papilar si de acum inainte, ca tare bine o faci.
    Ma servesc si eu daca mai este loc.Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci, draguta! Te pup, ca rar te "vad"! Muah!

      Delete
  4. La Multi Ani Maya's Blog ! La cat mai multe retete gustoase !

    ReplyDelete
  5. La mulți ani Maya”s Blog!!! Îți mulțumim pentru toate rețetele tale și pentru fotografiile însoțitoare, adevărate capodopere! Pupici.

    ReplyDelete
  6. La multi ani blogului tau! A fost primul pe care l-am descoperit si mi-a placut mult ce am gasit in el. Sa ramana mult timp un deliciu pentru toti cei care vor dori sa se inspire si sa gateasca retete delicioase!

    ReplyDelete
  7. Iti urez si aici draga Maya, la cati mai multi ani cu blogul , blogul tau a fost si este unul din cele mai frumoase bloguri !
    O Duminica placuta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci, draga mea! Si tie o duminica superba! Muah!

      Delete
  8. La Multi Ani blogului si stapanei lui! La cat mai multe retete delicioase!!
    Pupici

    ReplyDelete
  9. La multi ani draga blog!!!
    Fetita, la cat mai multe postari frumoase, gustoase si sofisticate, ca si cea de azi:))!!!!
    Pupici!

    ReplyDelete
  10. Un blog exceptional ! Il urmaresc cu drag de foarta multa vreme ! La multi ani !
    Cu simpatie,
    Mihaela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru încredere! O zi frumoasa :)

      Delete
  11. La multi ani cu inspiratie! Ai un blog foarte frumos, unul dintre primele cu care am luat cunostinta atunci cand am intrat in blogosfera. Chiar daca stau in umbra te urmaresc cu mare drag :*

    ReplyDelete
  12. Super reteta! Imi place tare mult combinatia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca-ti place! Pe mine m-a intrigat la început. Ma gîndeam... mar cu ciuperci? :D
      Dar asa, toata combinatia este un deliciu!

      Delete
  13. La multi ani Maya's world!
    Un blog deosebit cu retete minunate,in spatele caruia sta o persoana cu adevarat speciala!
    Te pup Maya! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, draga mea! Te pup pe obrajori! xoxoxo

      Delete
  14. La multi ani si din partea mea!!!

    ReplyDelete
  15. La multi ani deliciosi blogului!! Ne-ai incantat mereu cu retete super-extra delicioase, prezentate intr-un stil aparte. Felicitari Maya, si ii doresc blogului tai multi ani de acum inainte, la fel de spectaculosi (sau si mai si)!

    ReplyDelete
  16. La multi ani!!!servesc cu drag si iti doresc tot binele din lume <3

    ReplyDelete
  17. La cat mai multi ani cu retete delicioase !Prezentarea este de nota 10 plus!

    ReplyDelete
  18. La multi ani iti dorim Maya! Cat despre reteta...rafinament pur! :)

    ReplyDelete
  19. La multi ani Maya, tie si blogului tau de toata admiratia! Este primul blog de acest gen pe care "am deschis ochii" si caruia ii citesc continutul zilnic, atat pentru inspiratie cat si pentru a nu rata nici o noutate. Felicitari pentru toata munca depusa! Sa fii sanatoasa si sa ne provoci cu cat mai multe retete!!

    ReplyDelete
  20. La multi ani Maya's World!
    Felicitări și cit mai multe rețete delicioase, asa cum ne-ai obișnuit!

    ReplyDelete
  21. Eu ajung cu intraziere sa urez ! :( La cat mai multi anisori sanatosi si plini de minunatii delicioase , Maya's World !!! Te imbratisez cu mare drag !!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niciodata nu e prea tîrziu! Te pup si-ti multumesc! Muah!

      Delete
  22. La multi ani Maya si la cat mai multi ani de blog, cu retete minunate si cu pozele tale fantastice, care ma fac sa petrec minute in sir pe paginile acestea :*

    ReplyDelete
  23. Multi ani fructuosi, cu retete la fel de delicioase si bine ilustrate! Pupici!

    ReplyDelete
  24. Vin si eu la spartul targului ! la multi ani si tie si blogului tau minunat! Un super aperitiv,care cred ca mi-ar place si fii sigura ca am sa-l incerc!

    ReplyDelete
  25. Mi-a zis nevastă-mea că a descoperit un blog extraordinar, ceva cu Maya.
    Ţi-am recunoscut imediat stilul :)
    Felicitări şi la mulţi ani! :floare:

    Puiu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puiule, merci de vizita, complimente si salutari sotiei!

      Delete