February 1, 2013

Blogul lunii Februarie - 2013

Pasiune, frumusete... dedicatie 100% - acesta este blogul Mihaelei - De prin lume adunate
Cei entuziasmati de dulciuri delicate, parfumate si frumos ornate, vor fi deplin serviti cu inspiratie si încîntare vizuala, iar dupa proba sigur si papilara. Chiar daca nu sînt eu mare amatoare si nici talentata cînd e vorba de preparat si "coafat" dulciuri, ador aceste bijuterii dulci, frumos decorate. Adevarate giuvaiere! 

Reteta o gasiti aici: - Strawberries and Cream Cupcakes

 

Chiar azi am preparat si eu o reteta de pe blogul Mihaelei. Nuuuu, nu una dulce, ca doar n-o sa ma fac de rîs gratuit :D Daca tot sîntem înca setati pe iarna, cu toate ca în loc de nameti ne înmoaie o ploaie rece, am ales o supa mai consistenta si gustoasa, potrivita vremii întunecate si umede. Brrr...
Supa mea difera foarte putin de cea a Mihaelei. Mai aveam niste fasole maruntica uscata, de la mama din gradina, asa ca am înmuiat-o peste noapte, iar astazi am fiert-o în apa cu legume de supa. Adica o ceapa, un morcov, o radacina de patrunjel si o bucatica de telina. Nu am avut cimbrisor proaspat în casa, doar uscat. Pentru ca supa mi se parea golasa pîna la adaugarea boabelor de fasole, am adaugat o bucatica de ardei rosu si doua tije de telina. În rest, am urmat reteta pas cu pas.
 
Reteta o gasiti aici: - Tuscan White Bean Soup with Rosemary

 

Multumim, ne-a placut la toti!

11 comments:

  1. Ai ales cuvintele potrivite,total de acord!
    Pupici si we placut pentru amandoua! <3

    ReplyDelete
  2. Foarte buna alegerea!!!Un blog minunat!Weekend placut!

    ReplyDelete
  3. Un blog superb, de vizitat obligatoriu pt. cine nu a facut-o pana acum ;-)

    ReplyDelete
  4. Frumos blog, intr-adevar!
    Merita toate aprecierile!

    Ps.Ce-mi place vasul acesta al tau, mi-e chiar drag de el :)

    ReplyDelete
  5. Minunat blogul Mihaelei si inspirata alegere. Weekend placut! Va pup pe amandoua.

    ReplyDelete
  6. Minunat blog, si mie imi place mult!

    Week-end placut!

    ReplyDelete
  7. Frmuoasa alegere , Maya !!! Blogul Mihaelei e mai mult decat superb .Se vede de la o posta talentul , imaginatia si rabdarea cu care face toate acele minuni !!! Multumim Mihaelei ca ne incanta mereu cu imagini superbe si retete minunate !! <3
    Va imbratisez, fetelor !!!

    ReplyDelete
  8. Maya, multumesc mult pentru asa surpriza, am gasit-o din intamplare. Iti multumesc mult, m-ai facut sa ma simt speciala, si m-ai motivat sa mai scriu ceva pe blog, pe care l-am neglijat numai din cauza timpului. Hugs&kisses

    ReplyDelete
  9. Fetelor, ma bucur ca va place blogul. Asa este, o încîntare pentru ochi!

    ReplyDelete
  10. Bine zis. Un giuvaer nu alta, blogul Mihaelei!

    ReplyDelete