May 12, 2012

Muttertag

În Germania, mîine se sarbatoreste ziua mamei. Nu doar mamelor, ci mai ales florarilor, bijutierilor, industriei cosmetice, producatorilor de dulciuri and Co, le salta inimile de bucurie. Pe strazi, mîine, toti copiii de toate vîrstele au bratele pline cu buchete si ghivece de flori, cutii cu praline, cadouri, toate împachetate frumos, lucios cu fundite si cordele, îndreptîndu-se îmbujorati si înfometati spre mamele lor care sigur le pregatesc mese copioase si frumos aranjate, adevarate festine. Un prilej frumos pentru întruniri de familie. Mai frumos ar fi daca sarbatorita (care în majoritatea cazurilor are cel mai mult de lucru în aceasta zi si poate zile înainte, cu toate ca ar trebui sa fie altfel dupa umila mea parere :P ), ar fi într-adevar sarbatorita, cadorisita, rasfatata si iubita... fara sa faca nimic, ci sa i se faca. Ca doar e ziua ei! Sigur mai gasiti destule ocazii pe parcursul anului în care puteti serba si cadorisi aceste fiinte. Cu prilejul unui alt eveniment care necesita multa munca, timp, costuri si nenumarate pregatiri... Daca totusi tineti neaparat s-o rasfatati cu cadouri scumpe în aceasta zi, nu bucurati doar societatea de consum, ci si persoana în rolul principal, Mama! Doriti varianta de lux, nici o problema! Rezervati mamei o zi la Spa, iar cînd se întoarce a doua zi, o asteptati direct la intrare cu bratele pline de cadouri si flori, curatenie impecabila si masa gata pusa!

Lucrurile simple si frumoase bucura mai mult inima unei mame decît cadourile sofisticate si pralinele scumpe, care mai si îngrasa de altfel :P. Un mic dejun servit la pat, în mijlocul familiei de la mic la mare, pîna la catel si pisoi, cu pupaturi, strîngeri în brate, floricele culese de pe marginea drumului, cadori confectionate de mînute dibace, oferite cu zîmbetul de rigoare (a se citi cu gura pîna la urechi) si ochi mari, care arunca priviri agitate, în care se poate citi nerabdarea: "Hai, mami! Hai odata! Desfa cadoul de la mine, sa vezi ce am "construit"! Oare îi place? Se bucura? Ce spune, ca am rupt flori care ieseau prin gardurile vecinilor?!", înseamna mult pentru o mama. Memorati aceste momente si tineti cu dintii de ele! Momente în care aceasta bucurie, fericire... este de nepretuit!
Am avut parte de ambele variante, sau mai bine zis de diferite variante. Însa cele care mi-au ramas în suflet, cele de care tin cu dintii, sînt cele simple. Nici cel mai grozav florar de pe Terra, nu poate face un buchet mai frumos ca asta, sau care poate exprima mai multa dragoste!
Multumesc, draga mea!

Denise si un buchet de flori cules de printre gardurile vecinilor, cu 8 ani în urma.




 
La multi ani tuturor mamelor!




32 comments:

  1. Frumoase flori!Ma refer si la cea cu codite!Sa fiti sanatoase si sa va bucurati reciproc!

    ReplyDelete
  2. Tare frumoasa Denisa ta.
    Sa aveti o zi excelenta de ziua mamei.

    ReplyDelete
  3. La multi ani de ziua mamei! Sa ai parte de un buchet la fel de frumos ca si cu 8 ani in urma..:)))

    ReplyDelete
  4. O zi minunata sa aveti! :* :*

    ReplyDelete
  5. La multi ani pentru ziua mamei! :) Oricum ar fi sarbatorita, sper sa te astepte un bilet pentru spa :)

    ReplyDelete
  6. Frumos, frumos!
    Ne plac tare mult pozele!
    Si buchetul!!
    Incercam si noi sa tinem cu dintii, cat putem, de astfel de clipe ;)
    Si, last but not least,
    La multi ani mamelor!

    ReplyDelete
  7. La multi ani tuturor mamicilor! Frumoasa floare ai sa iti traiasca o zi minunata va doresc!

    ReplyDelete
  8. Asa este! De 8 martie am dus-o pe mama mea la masaj si apoi la restaurant, si intr-adevar s-a bucurat mult mai mult decat in alti ani, cand ii aduceam caudouri mai materiale. Mai ales ca nu fusese niciodata la masaj

    La multi ani tuturor mamelor, si tie, Maya. Sa te bucuri de floricica ta.

    ReplyDelete
  9. la multi ani Maya ! Cred ca Denise are de ce te iubi!Si tu pe ea!

    ReplyDelete
  10. La multi ani Maya,la multi ani tuturor mamelor !

    ReplyDelete
  11. La multi mamica de fata frumoasa, sa te bucuri de "floricica" ta.

    ReplyDelete
  12. Mami a mea e departe, asa ca azi as fi vrut s-o sarbatoresc pe soacra mea. Numai ca n-a fost sa fie, pentru ca au avut altceva mai important de facut.........
    Bine ai zis Maya. Sunt total de acord.
    La multi ani tuturor!

    ReplyDelete
  13. La multi ani mamica Maya! Sa fii fericita si iubita de familia ta! O zi superba!

    ReplyDelete
  14. In cazul asta, la multi ani de ziua mamei. :)

    ReplyDelete
  15. La multi ani, mamica draga!
    Sa-ti traiasca sufletelul!!

    ReplyDelete
  16. Ce fetita frumoasa a fost Denise acum 8 ani, imi inchipui ce domnisoara superba este in ziua de azi!...
    La multi ani mamico! Si aici (in SUA) tot duminica asta este "Mother's Day" (eh, a fost, ca azi e deja maine)... Eu sunt intru totul de acord cu cele spuse de tine, adica sa rasfatam sarbatorita (mama) cu toata dragostea noastra, nu sa o punem la mai multa treaba decat are deja... Eu nu am copii, dar am o mama care se bucura si de-un telefon draga de ea (locuieste in alt stat)...

    ReplyDelete
  17. La multi ani atat tie cat si mamei tale !!! Te imbratisez cu drag !!

    ReplyDelete
  18. La Multi Ani!!! Frumoase flori si superba fetita (desi era mai mica in poza, banuiesc ca-i la fel de frumoasa!)
    Pupici si o saptamana superba iti doresc!

    ReplyDelete
  19. Adevarat graiesti Maya, cele mai frumoase cadouri sunt cele facute de copii, poate stangaci,dar cu mult mai multa valoare sentimentala.Sau pur si simplu bratele infasurate in jurul gatului tai si un " TE IUBESC MAMI".
    As un trilion de cadouri comerciale pe astfel de momente.

    ReplyDelete
  20. Frumos ai mai spus!
    La Multi Ani la toate mamele lumii!!!

    ReplyDelete
  21. Multumesc, fete si baieti! xoxoxo
    Mihaela, eu nu-s genul Spa. Sînt una dintre putinele persoane care nu se poate relaxa la Spa =))

    Amelia si Mihai, asa este, tinem cu dintii cît putem, pentru ca aceste momente zboara de-a dreptul!
    Any, îmi pare rau! Pacat, ca a pierdut ceva! Te pup!

    Sanda, cum spuneam, mamele se bucura mai mult de un gest simplu, sincer... decît orice cadou sofisticat :)

    Ioana, eu am pastrat toate cadouasurile facute de Denise. Mi-e tare drag de ele!

    ReplyDelete
  22. Doamne, ce papusa de fetita ai..adica ai avut...hm, acum 8 ani Denise arata asa? Vreau sa vad cum arata acum...o adevarata domnisoara, cred. La multi ani draga mea, lucrurile simple sunt cele mai frumoase, iar cele facute de manutele copiilor nostri sunt de nepretuit. Pupici multi :*

    ReplyDelete
  23. Liana, merci. Daca vrei sa vezi o poza mai actuala, gasesti aici :
    http://yawling-of-cats.blogspot.de/2011/06/la-cirese.html
    Acolo avea aproape 15 ani. Acum merge spre 16 :D

    ReplyDelete
  24. Azi am vazut si eu pe multe bloguri din SUA, despre aceasta sarbatoare. Este un fel de 8 Martie la noi?

    ReplyDelete
  25. Pfoa, Maya draga, am vazut poza Denisei de anul trecut - am avut dreptate: este o domnisoara SUPERBA! Esti o mamica fericita (si invidiata de mine)!!!
    Imi permit sa-i raspund aici lui Costin Comba: americanii nu au habar de 8 Martie din Europa! Se celebreaza "Mother's Day" in luna mai si "Father's Day" in luna iunie, dar astea-s sarbatori comerciale - adica se pune mare accent pe cadouri... Aici in SUA le numim "Hallmark holidays" - in sensul ca nu sunt sarbatori legale cu zi libera platita, ci inca o ocazie de a vinde flori, bomboane, bijuterii, felicitari si scule/aparatura electrica, cravate, camasi, etc... Trist (parerea mea)...

    ReplyDelete
  26. La multi ani tuturor mamelor!La multi ani si tie!O seara minunata!

    ReplyDelete
  27. Costin multumesc pentru vizita. Uite, Sanda, a fost draguta si a explicat cum sta treaba. Ca peste tot de fapt... o zi în care societatea de consum trage lozul cel mare :D

    ReplyDelete
  28. Jay, thakns for visiting my blog!

    ReplyDelete
  29. Sanda, multumesc. Da, e frumoasa, ca e a mea. Stii cum sta treaba cu cioara si puii? :D
    Te pup, si merci ca i-ai raspuns lui Costin. Eu am fost plecata în deplasarea. Gata cu lenevitul, de acum la treaba :D

    ReplyDelete