January 19, 2010

Capunti alla puttanesca

Reteta de sugo alla puttanesca,o am de la Adriana.

  • 2 catei de usturoi
  • 6 fileuri de ansoa(acciughe)
  • capere
  • masline
  • sos de rosii(eu am folosit pomodori pelati în suc propriu)
  • ulei de masline
  • 1 lingura busuioc tocat(fac.)


În timp ce apa pentru paste fierbe,începem cu prepararea sosului.
Rumenim usturoiul ( l-am taiat felii)împreuna cu ansoa,pîna acestea se topesc,dupa care adaugam sosul de rosii(am maruntit rosiile depielitate cu scula de facut piure de cartofi :D ),si turnam peste.Eu am pus în sos si o lingura de busuioc tocat din congelator.Lasam un fert de ora sa fiarba,apoi adaugam maslinele si caperele(am folosit masline coapte natural-"neînegrite"- si capere sub sare.

Imagine


Mai lasam vreo 5 minute la fiert,

dupa care adaugam pastele fierte al dente si scurse de apa.


Imagine


Amestecam pastele cu sos.


Imagine


Usor de realizat,si foarte gustos.


Imagine

Grazie,Sorella! :)



1-maslinele mele au fost cu sîmburi,ca asa îmi plac mie mai mult .
2-pun doar cîteva capere,ca ai mei nu le suporta.

Din farfuriile lor,le pescuiesc,si le azvîrl în farfuria mea .

2 comments:

  1. Mda, m-ai innebunit tu, Maya! arata super fain, mi-ai dat idee sa fac si eu ceva asemanator cu pastele astea care zac prin sertar de ceva timp...aaa, joi sunt la 3D, la Avatar !!! am mai vz un filmulet care era 6D, dar doar 15 minute a tinut, daca ma vedeai...ma feream tot timpul de gloante, radeam de mine!

    ReplyDelete
  2. Au fost si bune.Dar eu oricum,ador toate pastele :D
    Sa-mi spui cum ti-a placut filmul! te pup!

    ReplyDelete